Top

عنوان
گزارش دومین جلسه انجمن اولیا و مربیان
سال تحصیلی
تاریخ
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
گزارش

جلسه انجمن اولیا و مربیان در تاریخ 16/9/98 با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در مکان دبستان آغاز گردید  . نکاتی که در این جلسه عنوان گردید به شرح زیر می باشد :

خانواده به عنوان نهادی اجتماعی که کودک عضوی از آن است در تحول ساختار شخصیتی ، اجتماعی و عاطفی کودک نقش بسزایی دارد و با توجه به نقش روابط بهینه خانه و مدرسه در بهبود یادگیری دانش آموزان در مدرسه ، نباید این واقعیت را نادیده گرفت که خانخ و مدرسه واحدهای آموزشی هستند که دیگر شبکه ها و نهادهای رسمی و غیررسمی را متبلور و متجلی می سازد .

بسیاری از مسائلی که امروز در مدرسه با دانش آموزان دارد  نمی تواند جز در تعامل مستقیم با کانون خانواده و بهبود کیفیت ارتباطات آنان با اولیا دانش آموزان حل و فصل شود .بنابراین تحقق به تقویت تعامل خانه و مدرسه با بکارگیری تجربه ی موفق با همکاری و تعامل مستقیم با اولیای مشتاق امکان پذیراست .

در این جلسه با گزارش عملکرد آموزشی از فعالیت های فوق برنامه در مورد جشن یلدا هماهنگی های لازم شد و مدرسه قرار شد که  گلدان های گل را برای دانش آموزان تهیه نماید که گلدانی به شکل هندوانه برای کلیه بچه ها تهیه شود و سفره یلدا برای دانش آموزان انداخته شود و دانش آموزان با شب یلدا یا شب چله که یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است آشنا شوند .